Kirazuyar ben hiç yalancı sancı hissetmedim. Doğum zamanına kadar nst de bile hiç sancı çıkmadı. Doğum yapacağım gün acaip enerjiktim evi temizledim falan snra belim ağrıdı ama o ağrı zaten hep vardı yorulunca ağrır ya öyle. Neyse akşam 10da yattım 11de ağrıyla uyandım karnım orta yerinden nasıl ağrıyor tarifi yok böyle ishal gibi kabız gibi Bi ağrı. Sürekli wc gidip afedersin ıkınıp tuvaletimi yapmaya çalışıyorum, karnımı kabız olduğum için ağrıyor sanıyorum çünkü belimde ve kasıklarımda zerre kadar ağrı yok. Ama ağrı yarım saatte Bi geliyor. Ağrı geldikçe wc gidip ıkınıyorum snra geçiyor yatıyorum yarım saat snra yine aynı şeyler 😅 dayanamadım artık eşimi kaldırdım ben çok kötüyüm Bi doktora gidelim belki iğne falan yaparlar diyorum. Neyse hazırlandık çıktık 3de hastaneye vardık ebe kontrol etti 6cm açıklık var dedi. Ama ddm hiç belim kasığım ağrımıyordu nasıl sancı bu ddm. Herkesin sancı şekli farklı olur dedi. Sonuç olarak 6.44de civcivim kucağımdaydı 🐣