Kızlar bu gece doğuma gidiyorum ama felakette gribim öksürmekten boğaZım yırtılıyor belden uyuşturulucam ve sonrasında balgam yapıyor bende o anestezi ikinci doğumum ilkte öyle olmuştu ve dikişlerimden öksüremeyordum 🙁 nabıcam bu öksürüğü hadi onu geçtim böyle gripken bebeğimi nasıl sevicem 😩