Merhaba kızlar , 36. Haftamdayim . Esim tek cocuk ve basindan beri isim tartismasi illa annesinin ismi konucak , neyse 2 isim konusunda anlastik. Annesinin ismi Gulsen . Sizce yanina Tanemmi Derenmi koymaliyim ? İki isim ne kadar soylemesi zor olursa o kadar iyi olur benim icin.