Anneler bebeğim çok gazli bi bebek ama bu emmesinede yansıdı 3 gündür emerken kıvranıyo sürekli ağzından çıkartıyo alıyo çıkartıyo alıyo bu defalarca oluyo ve ağlamaya başlıyo sürekli kendini sıkıyo yavrum 😔 napcamı şaşırmış durumdayım fazla ememiyo kilosu düşcek diyede çok korkuyorum başından böyle bi durum geçmiş biri varsa bildiğiniz bişey varsa söylermisiniz ??