Kızlar ya doğum yaklaşınca karın iner derler mutlaka karın aşağı iner mi? Yoksa karnı gayet yuvarlak yerinde durup aşağı inmeden doğum yapan var mı ? Son 9 günüm hiçbir belirtim yok karnım da inmedi artık çok bunaldım ya karnım da inmeyince iyice ümitsizliğe kapıldım??