Hanımlar ben geçen hafta bazı tahlilleri yaptırmak için devlette kontrole gittim normalde 14+2olmam gerekiyor son adetime göre hatta özelde kendi doktorumda 6 gün ileride gidiyordu haftamız.Devlete gittiğimde ise normal olması gereken haftadan 4 gün geri çıktı.Haftasindan 6 gün ilerde olan çocuk normal haftasından bile 4 gün geri düşmüş oluyor yani normal mi acaba bu durum🤔Özel hastane ultrasonu ile devlettekinde böyle farklılıklar olabiliyor mu🤔