melikeyldrm_54 aynı arabayı düşünüyorduk ancak tekerlekler çabuk kırılıyormuş bizdebaktık birleşim yeri plastik 1 2 zorlamada kırılır. E bebekte de , şikayet var da da önerilmemiş. Kanz d-go ya bakabilirsin. Adam daha iyidir daha sağlamdır dedi . Bir de graco var ben onu merak ediyorum kullanan var mı?