2pati1baby olumsuz hiç bir şey düşünme çoğu doktor kalkp atışı için 7 haftalik olmasını bekliyor her annenin biyolojik yapısı ve bebegin gelişimi farklı herkeste aynı hafta da olucak diye birşey yok ki olumlu düşün olumlu olsun seni olumsuzluğa iten herkesten de uzak dur başka doktor a git kimsenin moralini bozmasına izin verme