Ozlemergl 10 gün oldu dogum yapalı fakat bebeğimin göbek bağı hala düşmedi yavaştan kuruyo küçük parcalar dökülüyo birazıda kalkmş gibi altnda sarımsı bişey gözüküyo normal mi bu acaba?