metehaninannesiii Bayburtlugelin haftaya çarşamba kontrolümüz var 12.haftayken %80ihtimalle tahminde bulunmustu
Sarellem Bayburtlugelin merhaba 15+3 olduk💓 Doktorumuz erkek demişti. Bugün kontrolümüz var kesinleşir sanırım 😍
metehaninannesiii Alyaesmaa yaaa öyle mi doktorumuz alışveriş yapmayin dedi ama haftaya gittiğimizde belli olur artık 16+3 olmuş olacaz
Alyaesmaa metehaninannesiii Her an herşey olabiliyor bencede alışveriş yapmayalım bekleyelim nolur nolmaz diye😊
gokhande Bayburtlugelin ben kızımı 12+1 iken öğrenmiştim bence doktorun tecrübesiyle alakalı birşey hayırlısıyla sağlıkla gelsin hepsi inşallah 😊
Bayburtlugelin gokhande aynen öyle bir de devlet hastanesinde 18. Haftayı bekliyorlar illa cinsiyet soylemek için