[silindi] Kızlar doğumdan sonra korse mi kullanacaksınız yoksa korse taytlardan mı? Doğumum Temmuz sonu görünüyor 🐣🤰🏻
Merveysel15 Korse tayt kullanmayı düşünüyorum hamilelikten önce de termal korse tayt kullanıyordum doğumdan sonra yine kullanacağım doğum 30 ağustos 🥰