Pembe_patik bana bebeğimin baş popo olarak geliştiğini söylemişlerdi. Ama saydıklarım bebeğim doğunca belli oldu. Zaten göremiyolardı bacaklarını kollarını sıvı olmadığı için.. 5 tane doçent doktora gittim 1 tane de ebeye gittim ama kimse bana umut vermedi. Senin gibi enfeksiyon testi isteyen de olmadı benden, bildiğin kimse sorumluluğu altına almak istemedi beni.. karnımda oldukça sürekli umut ettim olurmu diye en son yine aynı cümleleri duyunca bitirelim o zaman dedim içim kan ağlaya ağlaya. Olmadı biz başaramadık. Rabbim senin yüzünü güldürür inşallah 🙏