Rmys11 Konyada devlet hastanesinde yada şehir hastanesinde doğum yapıp memnun kalan varmı ve doktorunuzun ismi nedir
aybarsdefne Şehir hastanesine giden yakınlarım var ama ben memnun kalmadım hem uzak hem ilgisizler 15 temmuza gidiyorum ikinci gebeliğim ilkinde özele gidiyordum sonra doğumu orda yaptım