Kızlar 40 haftalik oldum bugun ama kizim hala gelmiyo hicbi belirti de yok norml doguma uygunuz ben ve bebegim yarin kontrlm var haftaici sezryn isticem artik acaba doktr yapar mi ozel hastnde artik dayancak gucum kalmadi uyku yok heryerim sis yuruyemiyorum bile sezryndan da cok korkuyorum aslinda normli cok istiyorum ama beklemek istemiyorum