Nazmila1978 ben 15 haftanın içerisindeyim. Dün kanamam oldu adet kanaması gibi. Ağlaya ağlaya hemen doktora gittim Bebeğimi kaybettim diye . yaşıyormuş. Kesinlikle doktora git. Bekleme, ne ablan ne de başkası, bebeğinin başına bir şey gelirse o sorumluluğu almaz.