irorkay Kızlar 21+4 üm bugün ilk kez yaptırdım. Bu ağrı olayı kaç saatte ortaya çıkıyor ya da şişkinlik vs?
Keremiko irorkay bunyenize bagli biraz da sislik agri yasamadim hafif bi uyusma vardi gece uzerine yatinca bi iki gune geçiyor
Nslhnkr irorkay bazen agrı yasanıyor bazen yasanmıyor. Bende agrı olmadı 2 dozunda da inşallah sizde de olmaz
Nur000 irorkay ben vurulduktan 10 dakka sonra agri hissettim hic gecmedi ve 1 hafta siddetli agri cektim üstüne yatamiyordum. Herkesin bünyesi farkli belki siz hic agri hissetmeyebilirsiniz🌻
Busbushatun irorkay olmayabilir canm sartlama kendini, bnm ikinci gebeligim bundada hic bse hissetmedim
Lilo Ben sali günü vurundum. Agri esigim yüksek olmasina ragmen kolumu kaldıramadım. Üzerine zaten yatamıyorum. Bugün daha kotu durumda şişti ve sertleşti