Merhaba hamiş anneler dün doktora gittim 2li test vermek için aç karnına gittim tansiyon ölçümü yaptı hemşire 14.7 çıktı doktor bir süre kontrol etmemiz gerekiyor dedi. Bugün de sağlık ocağına gittim aike hekimine anlattım oda sıkıntı olabiliceğini sabah akşam ölçtürmem gerektiğini söyledi. Yaşayan var mı aranızda çok korkuyorum ailemde genetik yüksek tansiyon