zeynepbalci Almilaaa yumuşak olması sonradan kafamı karıştırdı ya bi durum gözlemlemediniz değil mi siz? Bi de öylece makineye mi atıp yıkadınız ?
Almilaaa zeynepbalci ben içine alt açma seti alıp serdim ayrıyeten. Gayet kullanışlı ilk günden beri içinde yanımda uyuyor benim kızım çok sevdi. İlk yıkamada sadece suyla 30 derecede 20 dk yıkattım ben
Nurssss Kubraylmz0 ya asla savaşmaya gerek yok insanlara herşey e bebekte indirimde aynı fiyatta oluyo giderim rahatca ordan alırım zaten üst üste atlıyolar cinsler 80 liralık nevresim takımını 40 kiraya aldım battaniyede aynı şekide 35 e geldi çokda güzeller bence hiç gerek yok bime https://hizliresim.com/u4W5UC ikiside yarı fiyatına
Nur000 Nurssss sizce bi daha ne zaman buyuk indirim olur e bebekte? Bime şoka gidene kadar hersey bitiyor
zeytinkiz Ebru-h55 onu eşim alalım mı dedi al dedim valla kutudan açıp bakmadım da ne kadar oynayacak onla Allah askına zaten bence gereksizdi bile 🤭😆
Aylinizm Ben küvet kova ve maşrapasını alıcam inşallah A101 ede geliyor 8 Nisa’nda artık hangisinde bulabilirsem kaç adet getiriyorlar acaba
Azizinannesi2 Hey123 bende bilmiyorum eşime dedim o da 100 200 daha veririm çarşıdan alırım dedi bakalım ne olacak
zeynepbalci Almilaaa anladıım, fotoğraf atmanız mümkün mü nasıl bişey kalın mı sadece örtü gibi bişey mi?🙏🤗
Almilaaa zeynepbalci kızım içinde uyuyor şuan🤭 uyandığında çeker paylaşırım sizinle. Benim aldığım alt açma şu https://resimyukle.io/r/Hdrw5K6uDa
Minnakanne26 zeynepbalci ben geçen geldiğinde hastahane çıkışı aldım kumaşı iyi lakin kol ve baş girişi çok küçük alırken bakmanınızı tavsiye ederim 😊
zeynepbalci Minnakanne26 biraz önce başka bi yerde okudum sanki biraz küçükmüş cidden almayabilirim şart değil, aslında var 5li takımım ama o da büyük geliyo gözüme 🙈😅 teşekkür ederim uyardığın için de 🥰😘