Merhaba sevgili anneler. 26+1 olduk bugün ✌️ben hamile kaldığımda emziriyordum. Emzirme bitti gebelikte oluşan göğüs hassasiyeti başladı. Zaten olan sütüm zamanla sarımsı bir renkte siviya döndü. Şu an da göğüslerimin ucu kabuk kabuk.kabugu kaldırınca sarı gibi beyaz sıvı var ucunda. Ayrıca çok da hassas dokununca ya da sütyen giymeyince acıyor. Zaten doğuma yakın gümüş kapak ve krem kullanacaktim ama bu kadar erken başlamak istemiyorum. Şu an ne sürebilirim acaba zeytinyaği ya da Hindistan cevizi yağı olabilir mi. Siz neler yapıyorsunuz sormak istedim şimdiden teşekkür ederim 😍