EylulHifaa ilk haftalarda bende de çıkmıştı dahiliyeye gönderdi doktorum akıntı yüzünden protein çıktığı ortaya çıktı. İnternette gebelik zehirlenmesini görebilirsiniz ama 20.haftaya kadar öyle bir durum ortaya çıkmıyor. Bana doktor ilaç da vermedi sadece bol su iç demişti. Belki onu başka bir değerle ilgili söylemiş olabilir ama. Daha sonra tekrar tahlil verdim dikkat et akıntından hiç bulaşmasın yine pozitif çıkar dedi. Tekrar yaptırdığım testte protein negatifti.