Merhaba arkadaşlar bebegimin olması gereken haftası 27. iki gün önce devlet Hastanesi’ne kontrole gittiğimde 26 +6 gün ölçüm yaptılar herşeyin normal olduğunu söylediler fakat dün özel hastaneye kendi doktoruma gittiğimde bebeğin 25 + 5 gün gözüktüğu 10 gün bı gerilemenin olduğu söylendi. İki gün içinde bebek bu kadar gerileyebilir mi sizce bunda ne gibi bir yanlışlık olabilir. Bu durumu yaşayıp bu tür açığı kapatanlar oldu mu ne gibi önerilerde bulunursunuz? Lütfen yardımcı olun biraz endişelendim😔😔