ftmbcr Merhabalar ben 12+4 hamileyim. Yarın doktora gideceğim kontrol için. Sizce cinsiyeti belli olur mu yoksa daha erken mi?
Eylem47 ftmbcr erken ben kızımı 21 haftalıkken öğrendim cimcime göstermiyordu kendini 😂 çok şükür şuan 37+6 haftaligiz maşallah ne zmn gelecek artık bekliyoruz
bebissveannesi ftmbcr oğlumda 11 haftalıkken bilmişti doktor şimdi 14 haftalıkken gittim sadece tahmin yaptı 16 da belli olur dedi bakalım 🤷♀️
Nurgullmom ftmbcr Ben 12haftalıkken oğrenmiştim ama yüzde 20 yanılma payı var demisti doktor kesin net bi sekilde 14.haftada oğrendim 😇
Merveee34 ftmbcr pozisyon uygunsa tahmin yapabilir .tok karnına git canım muayeneye girmeden yarım saat önce vişne suyu içip çikolata ye
ftmbcr Eylem47 yaa şimdiden bile çok heyecanlıyım zaman geçmiyo resmen. O zamana kadar nadıl bekleyeceğim bilmiyorum 😄
Eylem47 ftmbcr sabir edeceksin ben dokuz doğuracaktım nerdeyse merakımdan ben öyle deyince eşimde ben 1 tane istiyorum dokuzu ne yapacam 😂😂😂
Enisee_esol Bende 13 haftalıklara gittim bebeğim çok hareketliydi onun için tahmin bile yapamadı 16+2 de gittim %99 erkek dedi ne kadar erken gitsen de net bir tahmin anca 15/16 haftalarda belli olur
begumserdar93 Bana 12 nci haftada kız gibi dedi sonra ikili taramada kız dediler ama alışveriş yapma kimseye söyleme 16′yı bekle dediler şimdi 16+3 oldum bakalım bir hafta sonra gidicem nupeldamı görmeye 🧿🙏🙏😍😍
ftmbcr begumserdar93 valla bana zaman bir türlü geçmiyo gibi geliyo 😄 siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Allah gönlünüze göre versin
bebissveannesi begumserdar93 bende aynı durumdayım 12 de kıza benziyor dedi ama 16 yı bekleyelim dedi haftaya gideceğim inşallah değişmez 🙈☺️
begumserdar93 ftmbcr amin canım benim allahım sağlıklı vatana millete hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize 🙏 Aminnn 🙏🙏🧿
Haticezeynep06 Banada 2 li testte erkeğe benziyor dedi dün gittim 13+4 kıza benziyor dedi tam olarak ögrenemedim sizlerde öyle bir durum olan var mı