Nurcanakkaya Kızlar rahmime iğne batar gbi sızılı bir acı oluyor yaşayan varmı bide yatarken uyanınca çok belim ağrıyor gün içinde yok bel ağrım iğne batması ince sızı hep ara ara var canımda acıtıyor
NilGrl Nurcanakkaya normal 36 haftalığım bende devam ediyor. Gece sanki dayak yemiş gibi kalkıyorum. Sola yapıcam diye yanlarım çürüdü asla rahat edemiyorum artık. Bir de gece bilmeden sırt üstü yatınca belim extra ağrıyor. Bence karnımızdaki ağırlık baskı yaptıkça ağrı oluyor. 🤷🏼♀️ Az kaldı inşallahh bittti bitecek ☺️