Yagmur8001 Haftamdayım, genel kontrol amaçlı bir tahlil vermek istedim ve enfeksiyon çıktı wbc değeri 50 bakteri 15 ve epitel 14 çıktı sağlık ocağında doktor ilaç verdi enfeksiyon için sizin de böyle olup düştüğü oldu mu acaba bebeğe zararı olmaz inşallah çok tedirgin oldum ?
Yagmur8001 Emel38 enfeksiyon için antibiyotik vermiş ama kendi doğum kontrol doktorum idrar kültürüne bakalım ona göre kullanalım dedi bakalım tahlil vericem tekrar