Baloglum20 Basakgul Bunun yerine insan bir sürü kitap alır eğitici oyuncak alır ya yuh bu ne süs eşyası gibi 😂 Çocuk buna sarılıp yatamaz üstüne çıkıp atçılık ta oynayamaz.İnsanlari kandırmak ne kadsr kolay 😊
gizemozdemir1990 Basakgul cok tesekkurler siparis verdim🥰 bence super bir oda aksesuari, ben kizimin odasina cok yakisacagini dusunuyorum. Ayrica 200 tl bu boyuttaki bir oyuncak icin gayet uygun bir fiyat bence😌
NilGrl Baloglum20 olay zaten oda da fotoğraflarda coool çıksın 🙄😂 ben de siz gibi düşünüyorum 🤷🏼♀️ İnsanların gereksiz harcanacak fazla parası var demek ki 😂 ben raf aldım 80 tl ye ona bile düşünüyorum acaba gereksiz mi aldım falan diye 🤷🏼♀️
Basakgul Baloglum20 Tabi doğru söylüyorsunuz :) Alan anneler de seviyorlar ama onlara da saygım sonsuz tabiki ☺️
Baloglum20 NilGrl Ay linç yemeyelim şimdi 🤭Valla eğitimci olduğumdan mi kaynaklı nedir.Cocuga bir şey katmayacak her şeye karşıyım.Alacaklara lafım yok herkesin kendi görüşüne saygı duyarım buda benim görüşüm.Zaten var 2 tane oyuncak ayısı onlarda uyku arkadaşları onun bile bir şeyi var yani🤭 Gereksiz bulduklarimi anında dolap ta satıyorum ben canım eve yük etmeye gerek yok.Raf gereklidir bolca kitap desteklemek lazım çocuğu doğumdan itibaren gereksiz değil asla.Kitaba verdiğim paraya acımam sadece ben doldur rafları kitapla oh mis 😬
Ogi8 gizemozdemir1990 bence de üstelik üstüne çıkıp oynayan da çok çocuk var odasında arkadaş gibi durur dik durduğu için beğenmezsem de yada ilgi olmazsa da satarım diye düşünüyorum 😊
Ogi8 gizemozdemir1990 oda tasarımı için zaten harika 🥰 bende çok beğendim güle güle kullansınlar inşallah 🥰