Taze-Anne28 Hafise benim üstlerde hiç yok sadece altlarda çıkıyor ondan bilemedim o kadar kısayken gitmeye gerek olur mu
Hafise Taze-Anne28 yani kuaför alırsa gidin ben hamilelikten dolayı sagolsun anlayışla karşılıyo alıyo oldugu kadar
Taze-Anne28 Akdgnayca ben uzun yıllardır ağdaya gidiyorum alıştım ağda da hiç canım acımıyor. Canım yansa tetikler diye korkabilirdim ama benim durumum için hiç öyle bir risk olduğunu sanmıyorum 😊
Taze-Anne28 Kivirciginannesi_ inanın bende korona çıktığı günden beri kuaföre gitmedim kendim eldivenle alıyordum. Ağdayı beceremem. Ama şimdi kocaman bir göbekle almam imkansızlaştı o yüzden alabileceğim her önlemi alarak çok tenha bi kuaföre gittim. Bide şimdi gitcem 2.olcak işte. Zaten uşak ta gidiyorum nazar boncuğumuz malum 😁
Taze-Anne28 Defnerabia ben tetikleme hususuna pek inanmıyorum ya canın çok yanar falan o zaman o acı ve korkuyla tetiklenebilir ama bende öyle bir durum olmuyor evde kendim yapsam ki yapamam 😃 daha çok canımı acıtırım
pia34 Taze-Anne28 Ağda zamlanması diye okudum:D Dedim ağdaya da mı zam gelmiş hahah:) her şeye zam gelince tabii :)
Taze-Anne28 Gigy benimde 2 ay oldu şimdi alıncak kıvamda. 36 da gitsem bebekte en geç 40 ta gelse kurtarırım ama gecikirse sıkıntı 😃 bide sonrasını da düşünmek lazım dikiş mikiş lohusalık kuaföre gitmek yine sıkıntı olur
Gigy Taze-Anne28 35-36 ideal bence ya sorun olmaz 😌doğum sonrası da 1 aydan sonra normale döner diye düşünüyorum
Taze-Anne28 nagmee normalde dediğiniz gibi ayda bir gitsem yetiyordu ama hamilelikte bir şey oldu daha geç çıkıyor. Zaten üstler lazerli gibi hiç çıkmaz sadece alt kısımlarda var
Hamileyim-mutluyum Taze-Anne28 Ben de 34+4 haftalığım 36 da kontrolüm var ben de şimdiye kadar jiletle aldım ama bir de kıl tüy yüzünden strese girmeyeyim dedim ağdaya gideceğim
Taze-Anne28 Defnerabia çok mantıklı 😊 ama ben kaşarlandım çıkmaya başlarığından beri ağdaya gidiyorum 😁
Hamileyim-mutluyum Taze-Anne28 yaa lohusalık döneminde de jiletle uğraşılmaz ki bir de aniden doğum başlarsa bi de kıl tüyle uğraşmak istemiyorum alttan dikiş vs olursa alınmaz da biz kasınların işi çok zor😒