Kızlar sürekli karnım gerginleşip düzeliyor, eskiden sırtını dönüyor galiba diyordum ama şuan çok sıklaştı, biraz araştırdım yalancı doğum sancısı mı bu acaba, ayağa kalkınca sertlikten adım atamıyorum,henüz kasılma ve kramplarım olmadıgı için doktorum magnezyum ile kalsiyum başlatmadı bana, artık başlamalı mıyım doktora haber verip ?