Kızlar “Menessa” ismini burada bir yorumda okumuştum çok hoşuma gitmişti. Anlamını da “ sıkıntıdan sonra gelen ferahlık” olarak yazmıştı. Şimdi netten bakıyorum anlamı farklı çıkıyor. Menessa değil menesa gözüküyor 🙄 Hz. Yusuf’un oğlunun adı olarak çıkıyor 😳🥺ben kız ismi diye okudum hep farklı şeyler çıktı. 😅*Bilginiz var mı?*