Yildiz_2803 Kızlar sabah kırmızı kan geldiğini gördüm ve 2 saat sonra hafıf kahverengi akıntı gördüm sizce doğum mu başlıyck belimde ağrı var ön kısmına cok baskı uyguluyor ve karnım cok sert 39 haftalığım
Beyzan Yildiz_2803 tahminen gelen şey nisaniniz. Nişandan sonra hemen doğum olmuyor ama siz bebek hareketlerini takip edin zaten son haftadasiniz belki de doğum çok kısa zamanda başlayacak.
limonluchescake Yildiz_2803 nişan diye biliyorum canim bende olmadı da, doktorum o sekilde sanki ifade etmişti
Keremiko Yildiz_2803 dogumunuz yakin ya da basliyor. Cok kanamaniz varsa devam ediyorsa hastaneye gidin. Ama sadece nisan gibi kahve ya da pembe renkliyse sancilarinizi ve suyunuzu takip edin bence.