Arkadaşlar ben üç gün önce sezeryan doğum yaptım çıktık ettik odaya sonra çocuk doktoru geldi bebeği incelerken bunun renginde biraz morarma farkediyormuş aşağı götürcem incelemek için dedi sonra aşağı götürdü küveze aldılar kanına oksijen vericez dediler üç gündür küvezde yatıyor dün doktora tekrara sordum şu an değerlerinde bi sıkıntı yok ama gözlem için bir iki gün daha tutalım dedi başına böyle birşey gelen duyan var mı nasıl oluyor süreç nasıl ilerliyor geçiyor mu nedir ve dua eder misiniz bebeğime şifa için