Günaydın arkadaşlar, dün ben biraz yürüyüş yaptım, sonra akşam böyle hafif kasık ağrısı oldu bende 10+6 haftalık oldum bugün. Normalde hamile olmadan önce ayın 15inde regl olurdum ağrıları ay başında başlardı şimdi de dönemi ya acaba normal mi bu ağrıların olması şimdi panik yapıp hastanleerede gitmek istemiyorum. Ama kanamam filan yok hafif bel ağrısı birde kasık ağrısı .
- Hafta “ikili taramam var ancak o zaman doktora gideceğim ” akşam bol bol uzandım şimdi uyandım ağrı yok gibi henüz