60Hasretelaa Arkadaşlar 39 hafta 4 gunlugum.dün akşam düzenli sancim vardi.gecede kan geldi yalnız nişan gibi değilde adet kanaması gibiydi sonra kahverengiye dönüp kesildi.hastaneye gittiğimizde bir parmak açıklığı var denildi ve nst de sanci cikmadi.doktor 4 saat sonra fazla açıklığım olmadığı ve basında olduğum icin taburcu etti beni ve sancimda baya azaldı.sanci sıklasinca su gelirse gel dedi. bebektede problem görünmedi ama gelen kan fazla olduğu için risk teşkil edermi acabaa..
NaimeYilmaz 60Hasretelaa Sanmıyorm doğumun başlamıs sakın ve sabırlı olursan kısa surede dogurursun bence