@Gzydn ümit hanımda işinde iyi bence görüyorum gittikce hatta kendi doktor uma tablo yapmisdim görünce takıldı bana neguzel hediye diye konuşkan sanırım.amabi arkdasim memnun değildi kesin tanı koyamıyor demisdi lakin doktor işi hastadan hastaya fark ediyor