Happy58 Yasinimm gözlük kullanmıyorum ama bazen başımda ve gözümde çok kötü agrı oluyor tansiyon yüksekliğinden olabilir canım ben çözüm olarak karanlık ortamda kesiliyor agrısı uyku bandı falan kullanıyorum geçiyor