Eda2020 ebruozdgrl ben de Duygu Umut Eraslana gidiyorum. Çok güleryüzlü sakin bir doktor şuan çok memnunum. Duygu hanım ile görüştüğümde doğum için benimle beraber karar vereceğini eğer bir sıkıntı oluşmazsa normal doğum istediğim için sonuna kadar destekleyeceğini ifade etti. Ama ben de gop avrasyada doğum yapanların yorumlarını merak ediyorum hastane, hemşire ve ebelerin tutumu nasıl?
Ecem Bende o hastaneye gidiyorum doğumu orada düşünüyorum Mete diye bir doktor var çok konuşkan insanı çok rahatlatıyor tavsiye ederim 😍 ilk doğumumu medicalpark hastanesin de yapmıştım ilk başta Mete beyi bilmiş olsaydım asla oraya gitmezdim sezeryan yerimi yamuk yumuk kesti çok pişmanım
tugbao canim ben de gidiyorum. gulfem hoca benim de doktorum. cok sicakkanli bi kadin degil ama muthis bilgili ve insani cok rahatlatiyor. beklentim de bu zaten. ben cok memnunum :)
Sevinc24 tugbao ben de ona gidiyorum 32.haftadayım bugün gittim resmen hiç konuşmadı 2 dk sürdü hastane çok iyi ama çok soğuk ilgisiz keşke başta bıraksaydım hastane çok tenha diye devam ettim kafam çok karışık
Sevinc24 tugbao bebeğin yüzünü görmek istiyorum hiç oralı olmuyor açıyor eli var yüzünde diyor ve hiç beklemiyor bir kere göstermedi ben sormadan geçen başka doktora gittim gop yeni yüzyıla doktorun beni bi karşılaması vardı ne kadar sıcak aradaki fark o kadar netti ki hastaneden dolayı kafam karışık yoksa gopa devam etmek istiyorum bebeğimin yüzünü göstermek için beni yana çevirdi uğraştı Gülfeme bişey sormaya çekiniyor insan sorunca da kısa kesiyor
Alperene tugbao yarın bende ona gıdecegım doktorumu degıstırdım 36 haftaya gırdım memnunmusunuz gulfem hanımdan
ebruozdgrl Benbenim bugün ben de bi görüştüm doğum ücretleri sordum bir kağıt verdiler fotoğraf yükleyemedim doktor konusunda kararsızım normal sgk 3.500₺ özel 4.500₺ Zorunlu sezaryen sgk 4000₺ özel 6000₺ epidural normal doğum sgk 4500₺ özel 5500₺
Seymit Ben de oraya gidiyordum Duygu Umut Eraslan. Çok naif bir doktor. Eli de çok hafif. Bana doğum kısmet olmadı bebeğimin kalbi durmuştu kürtaj olmak zorunda kaldım. Ama problemsiz bitti.Elş de çok hafif. Duygu hanıma gidebilirsiniz.
tugbao ebruozdgrl canim ben bu fiyatlari gordukten sonra gebelik sigortasi yaptirdim. 5400 TL. 8 muayene, 8 tahlil, doğum (normal,sezaryan,epidural) ve ikiser muayene psikolog ve diyetisyen hakki veriyor. Böyle çok uyguna geliyor.
Senaz_1 tugbao bende yaptırdım sağlık sigortası Demir hayat 8 muayene 8 tahlil şu şekilde oluyormuş muayene ile tahlili aynı gün yaptırırsanız ve doktorunuz tahlili aynı muayene kaydına açarsa tahlil hakkınız oluyormuş , muayeneden ertesi gün gidip tahlil verirseniz veya doktor muayene kaydına tahlil değilde ayrı olarak tahlil girerse , tahlillerde muayeneden düşüyormuş
ebruozdgrl Sevinc24 bende şuan oraya gidiyorum emine dilşad hanıma gerçekten çok iyi ilgili bir doktor ama doğum ücretleri fazla geldi o yüzden başka bir hastane araştırıyorum
tugbao Sevinc24 her ani birbirini tutmuyo demek ki. ben hep sabah saatlerinde gidiyorum. merhaba nasilsiniz diye karsiliyor. sorularimi soruyorum cevapliyor. ultrasona giriyoruz orda da ayni sekilde. cok sasirdim su an :) iki kere gittim gerci yarin tekrar gidicem bakalim. insallah o yuzunu gormem 😅
Zeynep9120 Sevinc24 gop yeni yuzyılda burak özköse var cook iyi bi doktor ben ona gdiyorum çok memnunum doktordan öte bi arkadaş gibi benmle ❤️
Sevinc24 ebruozdgrl ben de Emin’e dilşada gittim ne kadar mütevazi samimi bi insan Gülfem le karşılaştırınca çok fark var biri çok emek veriyor diğeri heyecansız öylesine bakıyor gibi Avrasya da gitcekseniz Atila bey veya duygu hanıma gidin bana arkadaşlarım çok tavsiye etmişti gitmediğime pişman oldum
ebruozdgrl Epidural de dışardan ek ücretle geliyormuş 1000₺ fark ile yine doktor mesai dışında ise 1000₺ de öyle ek ücret alınıyormuş doğumda 5500₺normal 6000₺sezaryen diye biliyorum
Sevinc24 ebruozdgrl belki ben de giderim çünkü o hastanede Doğum yapmak istiyorum kararsızım gülfem hanımla ilgili keşke burda doğum yapanlar varsa yazsa
Sevinc24 tugbao cevaplamasında problem yok kısa ve net sadece çok soru sorulmasından hoşlanmıyor ve bebeğin yüzünü hiç göstermek istemedi sadece görevlerini yerine getiriyor baş çevresi karın boy kilo o kadar kişiye göre değişir hamileliğimin işk zamanları bunlar yetiyordu ama son zamanlarda artık bebeği de görmek istiyor insan heyecanlanıyor ve gülfem hanım çok sakin ve donuk