Doğuma sayılı günler kaldı ve hala temizlik olmadı, olamadı. Martın ortasından 1 Nisan için bi ablayla anlaştık (doluydu diğer günleri diye olsun bekleriz dedik) annemin kuzenine düzenli temizliğe geliyordu o abla gelicekti. Dün gece mesaj atmış, kızı okuldan virüs kaptığı için karantinaya girmişler ve ben bu sabah erkenden kalkıp gelmelerini beklerken haberini aldım. Acil birini bulmam lazım ama, kime güvenebilirim, dar vakitte kime ulaşabilirim alternatif üreteyim en azından diye size de bi sorayım dedim. Memnun olduğunuz, kendini koruyan güvendiğiniz, yönlendirme yapabileceğiniz biri varsa HELP İzmir anneleri! Kaldım ortada ya.. 😞