Senmerve ya peki o iğneyi tam olarak nereye yapıyorlar onu da az mı hissediyoruz ? Doğum sancısından değil de şu kesiden o kadar korkuyorum ki senaryolar kurup duruyorum çeşit çeşit ☹️ Bir de dikiş ve kesi varken nasıl ilk idrarımızı yapıyoruz yakmıyor mu ? Çok soru sordum hakkını helal et öğrenmeye çalışıyorum doğuma bir hafta kaldı da ☺️