ecemp161013 Kizlar merhaba 19+5 iz rahimde az bi sıkılma vardi progestan kullanıyorum 2 gündür Çatı ağrısı var bebegin ayakları aşağıda zaten kıpır kıpır tehlikeli bi durum mu bu haftada yoksa normal mi bilen var mı?
Asel05 ecemp161013 ben daha bebeğimi hissedemedim 20+1 aşağıda olduğunu nasıl anlıyorsunuz benm de yaklaşık 1 aydır çatı ağrım var doktor olur diyor magnezyum vermişti bana
Heyecanlianneee ecemp161013 ben 28 haftalığım hala bebeğimin haraketleri aşağıda ama doktor hiç bir sorun görmüyorum diyo.
ecemp161013 Asel05 ben 16dan beri baya baya hissediyorum aşağıda tekmeleri vucutla ve bebekle alakalı sanirim
Heyecanlianneee ecemp161013 bende de var çatı ağrısı ama doktor sorun değil dedi bende bilmiyorum kimin me dediğini herkes başka şeyler söylüyo