Arkadaşlar bebeğimin hareketlerini sürekli her saat başı hissetmiyorum ilk gebeliğim bazen çok zayıf bi hareket oluyor bazen uzun süre olmadıgı baya düzensiz endişeleniyorum hemen doktora gidiyorum kalp sesini duyuyoruz rahatlıyorum bu haftalarda normalmi böyle olması ne zaman düzenli olup daha çok hareketleri hissedilir