Emine ismi biraz eski bir isim, Eliz de şu an herkesin koyduğu bir isim. Yanyana pek hoş olmuyor bence ama tabi sizin kararınız. Bir de neden hep iki isim konuluyor bu çocuklara acaba ? Tek isim konulamıyor mu ? Biz hiç iki isim düşünmedik mesela, tek isim koyacağız.