badeilemerve ya ben yurtdışında yaşıyorum burada sistem biraz farklı işliyor. 14.haftaya kadar doğum doktoruyla görüşmüyorsun aile doktoru ilgileniyor o zamana kadar. Beni bir ultrason merkezine yönlendirdi tarama testlerim için dün yaptırdım. Ultrasona giren kişide ser veriyor sır vermiyor tek söylediği şey “bebek iyi görünüyor” 😒 insan bir heyecanlanır yada heyecanımı anlar bir tahminde bulunursun yok anacım tek kelime etmiyor 😂😂😂 artık diğer kontrolü bekliyorum o zaman doğum doktoruyla görüşücem belki o söyler artık 😂😂😂