kızlar ilki normal grip gibi geçmişti 3 aylıktık daha. şuan 33. cü haftada gene oldummm 3 gündür gribim burnum tıkalı erken doğuma falam nedem olurmuu ilk corona olduğumdam beri aspirin 100 mg kullanıyorum hergün şuan çok korkuyorum gerçekten nolur benim gibi olanlar varsa yorum yapsın