BusHa Suyum geldi açılmam 1 cm sancım yok. Bana dua edin lütfen. Normal doğum istiyorum ama korkuyorum da her şeyden 😔
Besolaraa BusHa Allah yardımcınız olsuun bir avaz da doğurursunuz da inşallah pozitif doğum hikayenizi de okumak nasip olur pozitif düşünmeye çalışın 🙏🏼🌸doğru nefes almayı ihmal etmeyin
Cennetulmeva BusHa Allahım yar ve yardımcın olaun kardeşim inşikak oku ezberinde yoksa intwrnetten aç inşirah suresi oku salavat çek sürekli dualı olsun inşallah dilin❤️❤️
Selinaymurattt BusHa Rabbim tez zamanda kavuştursun bir avazda doğum nasip etsin inşallah bebeğinizi de sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah
BusHa Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar sezeryan olacağım bebeğin kalp atışları sancıyı kaldıramaz dedi doktor