Kızlar ikinci gebeliğim oğlum 42 haftalık suni ile 13 saatte doğdu baya zor bir doğumdu vakumla çekilmek zorunda kaldılar😒 şimdi kızıma hamileyim herkesn kız erken doğar birde daha kolay olur diyorlar aralarında 3 yaş var tam rahat bir doğum olurmu sizce ikinci olduğu için ?