bdghn Burun tıkanıklığı için ne önerirsiniz. Otrivine illiadin kullanan var mı. Deniz suyu spreyi önerdi doktor fakat hiç işe yaramadı 🤔
aannepandaa bdghn Ben kbb doktoruna sordum. Hamilelere hiç birşey önermiyorum dedi. Gerekirse ağzın açık uyu dedi. Hiç aklıma gelmemişti 🤣🤣 tuz lambası yakıyorum ama yok yni öle ahım şahım bi rahatlama olmadı. Doğumdan sonra geçecekmiş. Diş etlerimde şişti ayaklarım ellerimde şiş.. 😁 Allahtan 37+6 olduk sona yaklaştık. Hepsi için dr gittim hepside hamilelikten sonra gidecek dedi.
ideemirel bdghn ağzım açık uyuyorum dakka başı uyanıp su içiyorum ağzım kuruduğu için başka da bişey tavsiye edilmiyor sanırım 😄😄
Burcumtlg Bende bir kaç defa otrivin kullandım ama kullanılmaması gerekiyormuş. Doğal deniz suyu, okyanus suları iyi geliyor. Olmadı serum fizyolojik sular var ya onları da çekebilirsin burnuna
Busehnm bdghn uyuyabiliyorum ve bu çok güzel bir şey:) hamilelikte guvenli olan burun spreylerinden ama devamlı kullanmıyorum eğer gerckten cok ihtiyacım varsa o zaman kullanıyorum