Zeynel12 benim kızım4350 doğdu. Hiç sancım olmadığı için 40+6 da suni sancı ile normal doğurdum. Doğum başladı dedikten 20 dk snra kızım kucağımdaydı. 2 dikişlik kesi atıldı o da 2 haftada kendi kendine düştü. Ama benim annem de beni 5 kardeşimi 5,5 kilo doğurmuş. Genetik olarak fizik büyük bebeğe alışık heralde.