Didem34 Kızlar 38+6 da dogurdum aslnda 1 nisanda doguracaktm ama bebegm erken gelmek istedi kasılmalarm oldu tansiyonum yükseldi ve bebegimin suyu cok azaldı kontrole gitmek istedim yatısım yapıldı. 1 adet pogaca yedim diye 5 saat beklettiler öglen 2 de ameliyata alındım. Spinal istedim ama uyusmayınca tamamen bayılttılar bi anda hic bise anlamadm uyandıgımda odama gelmisim sanki 10 dk bi kestirmisim gibi geldi bana😂😂 spinalde nası uyusmadm aklım almıyor doktor göbegimi aşa dogru cekelestirieken cok bagırdm canm acıyo hissediyorm ayagmı oynatıyorm diye o anda igne vurup tamamen bayıltmıslar 😲 iyikide öyle yapmıslar nası uyuz vicıdum varsa banamısın demedi. Ama dikis agrılarım cok oldu henüz yeni yeni kendime geldim diyebilirm. İlk ayaga kalkmak cok zordu kızlar tansiyonum düstü nefesim kesildi adım atamadım. Ama simdi kalkıyorm hamdolsn daha iyiyimm. Sormak istediginiz bise varsa cevaplarımm❤️
Kaderrr61 Didem34 benimde mayis 15de cok korkuyorum o ameliyat hane ortamindan bide ya hissedersem diyee
Albiina05 Didem34 alın ve ensede dayanılmaz bir ağrım var benim sizde de oldu mu özellikle uyuyup uyandıktan sonra.
Didem34 Kaderrr61 canm ameliyathaneden korkma ürkütücü biyer degil zaten herkes yanında doktorlar asistanlar. Çıkınca agrın elbet oluyor dikis sonucta bide adet kanaması gibi kanaman olunca dikis ve adet sancısı karısıyor ve herkesin bünyesi cok farklı. Kokusunu duyunca hepsi bitiyor😚 uyusmazsan senide genel bayıltırlar zaten direk canm bana sormadılar bile naptılar anlamadm bianda gitmisim. Ama bana rüya gibi geldi sanki kendi kendime uyuyakalmısta uyanmısm gibi
Gigy Didem34 neden acaba hissettiniz öyle etkili olmadı demek bünyeyle mi alakalı ,anestezi uzmanı ne dedi bunun için
MinnakLiva hayırlı olsun bende genel anestezi ile doğurdum 8 ay önce, gerçekten muhteşem sezeryan rahatlığı, uyuyup uyanmış gibi herşey bitiyor ağrılar geride kalıyor, çok kısa sürede iyileşirsin bol bol yürüyüş yapmanı öneririm, sağlıkla büyüt😘😘
SB_ MinnakLiva kendiligimden genel anestezi istiyorum .. Ama uyandıktan sonra diğer anestesizlerle sezaryen olanlardan farklı oluyor mu onu çok merak ediyorum ne biliyim acı açısından felan
Didem34 Albiina05 benim boyun kuluclarda ve belde acayip agrım oldu ki hala var. Spinalinn bu dezavantajı var işte bari deyseydi o igneyi olduguma. Ama herkesin aynı olmayabilir etkilemek istemem
Didem34 Margaret doktorum migde asitlerinden dolayı 6-8 saat aclık mecburi dedi bende anlamadm mecbur bekledimm canm. Bir pogcayı bile kabul etmiyorlar
derinsart Didem34 kafanız yerindeydi ama dimi yani narkoz kafa yapmadı😅 daha önce genel anestezi aldim ameliyat icim degil tüp tedavisinde uyandigmda biraz sersemlik dışında bilincim yerndeydi ama ameliyat sonrasi da öyle mi olur onu dşnüyorum
Didem34 derinsart valla cok yerindeydi 5 dk uykuya dalmısım gibi hissettm ama öncesinde spinal oldum diye heralde az mı verdiler anlamadm. Ama bidaha spinal istemem cnkü uyusmadm karnımı cekeleestirdiler cok panik yaptm bagırdmmm sonra kütt 😬😬
Didem34 Gigy valla anestezi doktoruyla bidaha hic görüsmedim. Doktorm kesi attıgında hafif bi yanma hissettm doktorm dedi uyusmasan duramazsn suanda dedi. Ama karnımı aşsa dogru cekelestirmeleri berbat bi histi. Cok korktm ilkildimm ve canm acıdıgnı hissettm bagırdm. Doktorumda cok panik yaptn doktorumuz tamamen bayılttı dedi
MinnakLiva SB_ Canım en güzel yanı bel ağrısı baş ağrısı asla olmuyor, 2-3 gün ağrı çektim çekmedim 1 hafta sürmeden iyileştim
derinsart Didem34 ay ne zor ben yarın genel icin konuscagm doktorumla bende zatn panik bir insanim uyuşsam bile panikten deliririm oan😃 sorasi ağrılar elbet olur ama napalım oda tızu biberi artık