NebahatBoncuk canım bugün gittim doktora , bebek doğum pozisyonunu almış dedi, baş aşağı dönmüş. O yüzden vajinada ağrı , ayağa kalkıp oturdukça , sağa sola döndükçe yürürken hissedilir ve hatta yürürken bacaklarını kapayamıyormuş gibi olursun dedi. Kanama ve aksi bir benzer durum olmadığı sürece bu ağrılar çok normal dedi.😊