Mutluuyuvaa Hanımlar çarpıntıdan uyuyamıyorum bu bi haftadır rahatsız ediyor 35 haftadayım acaba doğum belirtisi falanmı
Dukuko Mutluuyuvaa heyecan yapıyor olabilirsin panik atak gibi olabilir sakinleş nefes terapisi yap kendini strese sokma. Ama çok rahatsız oluyorsan hastaneye git bi görün. Ekg çekerler. Tansiyon fln bakarlar.
Zemheriiiiiiii Mutluuyuvaa kalp çarpıntısı ilk aylarda da oluyor canım bence normal ama tansiyonunu ölç eğer çok önemliyim bişi olursa doktorunu ararsın