Kardelen_12 tenekeden bile daha boşsun hala utanmadan savunuyosun kendini pes ya. Sebebin hiç bir önemi yok hani mevzu çocuğun ya hani çocuklarımız en değerli varlıklarımız ya.. bilmem anlayabiliyor musun bu duyguyu.. Cenaze bile olsa her ne olursa olsun bebeğinden önemli olamaz hiç bir sebep seni götürmemeli sen bunu algılayamıyorsun… ayrıca sana bilimsel açıklamayı yapayım, biraz bilgilen dünyadan bi haber yaşama bu pandemi zamanında olan çocuguna olmasın virüsün kuluçka süresi 3 gün değil 14 gündür, yani kişiler negatif çıksa bile 14. Güne kadar onlara yaklaşmamalısın çünkü 5. 7. 14. Günde bile pozitif olabilirler. Zaten birebir örneğini yaşamışsın ama hala anlamamakta cahillikte ısrarlısın bari kabul et. Vaka sayılarını bu şekilde dikkat etmeyerek arttırmanız bu bi basit bilgiyi bile öğrenmemeniz vb sorumsuzluklarla dikkat etmeyenlere vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum. Yazık gerçekten yazık